nertak
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

خرید دوربین 360 درجه سانتافه | نصب دوربین 360 درجه سانتافه

سیستم دوربین 360 درجه خودرو سانتافه جزء کاربردی‌ترین آپشن‌هایی است که می‌توانید برای ماشینتان بخرید. جستجو کنید مشخصات آپشن‌های مختلف را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با مشخصات دوربین 360 درجه خودرو سانتافه نیز آشنا شوید سپس از سایت گندم کار دی وی دی اقدام به خرید دوربین 360 درجه سانتافه نمایید. گندم کار دی وی دی در این زمینه، سال‌ها تجربه دارد و البته نصب دوربین 360 درجه خودرو سانتافه را نیز در محل برای مشتری با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. ما می‌دانیم که دو فاکتور مهم در توسعه، پیشرفت و موفقیت یک کسب و کار، اعتماد و رضایت مشتری می‌باشند. بنابراین هدف گندم کار دی وی دی جلب اعتماد و رضایت مشتری می‌باشد و به هیچ عنوان کالای بی‌کیفیت یا خدمات نامناسب ارائه نخواهد شد.

رادار نقطه کور چیست؟ | عملکرد رادار نقطه کور سانتافه به چه نحوی است؟

رادار نقطه کور اپشن جدیدی در خودروها است که می‌تواند اشیا و خودروهای پشت و اطراف خودرو را با هشدارهایی که در هرسیستم متفاوت است، اطلاع دهد. این هشدارها به صورت‌ هشدارهای صوتی، لرزشی و یا بصری وجود دارند و در هر سیستم برای جلوگیری از تصادفات از یکی از انواع این هشدارها استفاده می‌شود. برای مثال شیوه‌ی هشدار بصری به این صورت است که هنگام تشخیص مانع، سریعا برای هشدار به راننده یک چراغ زرد و یا قرمز رنگ، روی آینه خودرو نشان داده می‌شود. این رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده می‌شود که میدانی با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامی که یک خودرو و یا هر چیز دیگری وارد محدوده و میدان این رادار شود، وجود آن تشخیص داده شده و سریعا بنا به نوع سیستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسیله به اطلاعش می‌رسد. بیشترین زمانی که ممکن است وجود این آپشن حیاتی باشد، زمانی است که پیش روی شما حادثه‌ای پیش آمده و سریعا نیاز به تصمیم‌گیری دارید که ترمز کرده و بایستید یا با تغییر لاین به اصطلاح مانع را رد کنید. در این زمان قبل از تغیییر مسیر لازم است مطمئن شوید که در نقطه کور شما هم خودرویی وجود ندارد. بسیاری از حوادث رانندگی به همین صورت و در موقعیتی این چنینی پیش آمده‌اند. بنابراین می‌توان گفت استفاده از این آپشن برای تمام خودروها الزامی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از خودروها فاقد آن بوده و راننده باید درصورت تمایل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهیه و نصب این رادار داشته باشد. اگر قصد خرید رادار نقطه کور سانتافه را دارید، در ادامه این مطلب با نکاتی که باید هنگام خرید و نصب این رادار رعایت کنید در خدمت شما هستیم.

خرید-پدل-شیفتر-سانتافه-با-بهترین-کیفیت-و-قیمتخرید رادار نقطه کور سانتافه | نصب رادار نقطه کور سانتافه

از آن‌جایی که رادار نقطه کور، یک آپشن تاثیرگذار در رانندگی است، صحیح بودن نحوه‌ی عملکرد آن، امر بسیار مهمی است. برای آن که از عملکرد صحیح این آپشن مطمئن باشید لازم است که از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کرده و برای نصب هم از فرد متخصص کمک بخواهید. یکی از مراکز معتبری که می‌توانید برای خرید رادار نقطه کور سانتافه به آن مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید، فروشگاه گندم کار دی وی دی است. گندم کار دی وی دی یک فروشگاه و مرکز معتبر و باسابقه در امر ارائه خدمات و کالاهای مربوط به انواع خودروها است. برای آن که با خیالی راحت و آسوده خرید کنید و در مورد سیستمی که خریده‌اید کوچکترین شک و سوالی وجود نداشته باشد، ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا قبل از خرید بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما، بصورت تلفنی بهره ببرید. برای این منظور کافیست با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید. همچنین ما دارای تیم متخصص نصب رادار نقطه کور سانتافه هستیم که در این امر از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای سپردن نصب این سیسیتم به تیم متخصص گندم کار دی وی دی، با ما تماس بگیرید تا فردی باتجربه برای نصب، به مکان شما فرستاده شود.

تاریخچه خودرو سانتافه

کمپانی هیوندای (کره‌ای) برای رقابت با فورد Escape، مزدا Tribute و پونتیاک Aztek ایده‌هایی داشت که در اوایل سال ۲۰۰۱ در مدل جدیدی به نام سانتافه (نام شهری در نیومکزیکو) به ثمر نشست و تولید آن آغاز شد. این اتومبیل در آمریکای شمالی به سرعت تبدیل به محبوب‌ترین خودرو خانواده گشت. این خودرو تاکنون در سه نسل تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر سانتافه می پردازیم.

پدل شیفتر سانتافه

پدل شیفتر سانتافه از تکنولوژی‌های مدرنی است که رانندگی را تسهیل کرده است. راننده مدام به تعویض دنده توجه می کند و دغدغه همیشگی او می باشد. در بسیاری از وقت ها که گیربکس دچار مشکل می شود راننده خواهد گفت من دنده را درست انتخاب کرده‌ام نمی دانم چرا این مشکل پیش آمده است در برخی اوقات هم دنده به درستی درست جا نمی‌رود. این امر مدام توجه راننده را به خود جلب می نماید و مانع تجربه کردن یک رانندگی لذت بخش می شود. به همین علت کارخانه های اتومبیل سازی با دانش حاصل از تجربیات مسابقات فرمول یک، طرح پدل شیفتر سانتافه را پیاده کردند. مکان پدل شیفتر سانتافه در پشت غربیلک فرمان می باشد. جالب است بدانید که پدل شیفتر سانتافه شامل دو دکمه برای زیادتر و کمتر کردن دنده است که در پشت فرمان قرار گرفته اند. اگر دو دکمه (پدل) را همزمان بگیرید نیز ماشین از دنده خلاص خواهد شد.

مشخصات و ویژگی‌ها مثبت دنده پشت فرمان یا پدل شیفتر سانتافه

سیستم پدل شیفتر سانتافه را روی ماشین‌های نصب می‌کنند که با سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شده باشند. طراحان می‌گویند چنین اتومبیل‌هایی به انشعاب گرفتن برق اضافه از باتری، حساسیت بسیاری دارند. برخی بدون دانش و تخصص کافی جهت تغذیه لازم برای سیستم‌های جانبی مانند سیستم نویگیشن و صوتی، از برق ورودی به گیربکس به داخل کابین انشعاب می‌گیرند. چنین انشعابی باعث افت ولتاژ ورودی به گیربکس خواهد شد و چنین افت ولتاژی طی مدتی، پدل شیفتر سانتافه را دچار اختلال کرده و حتی ممکن است به کلی آن را خراب کند که از کار بیفتد. این تأثیر افت ولتاژ ورودی به گیربکس بخاطر حساسیت زیاد سوپاپ‌ها و شیرهای هیدرو الکترونیکی گیربکس‌های خودکار نسبت به افت ولتاژ می‌باشد. چنین افت ولتاژی در ورودی گیربکس حتی می‌تواند خود گیربکس را نیز خراب کند. خرید-دوربین-360-درجه-خودرو-سانتافه

قیمت رادار نقطه کور سانتافه

همانطور که در قسمت‌های قبل هم اشاره کردیم، نحوه‌ی عملکرد این رادار اگر صحیح نباشد، امکان ایجاد خطر تصادف برای راننده وجود خواهد داشت و عملکرد صحیح یک آپشن به دو فاکتور نصب و اصالت کالای مربوطه برمی‌گردد. بنابراین در خرید این رادار بهتر است به جای قیمت پایین به دنبال کیفیت و اصالت کالا باشید. ما در فروشگاه گندم کار دی وی دی با هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز، کالاهایی با کیفیت را با قیمت کاملا منصفانه و قابل رقابت با سایر محصولات بازار، عرضه کرده‌ایم. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت رادار نقطه کور سانتافه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.   جهت بهره مندی از خدمات، مشاوره رایگان در انتخاب تجهیزات جانبی خودرو خود با ما تماس بگیرید. 021-66766802 021-66738724 09124358381 سخن آخر یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های عرضه و نصب تجهیزات جانبی و صوتی مختلف خودرو، شرکت گندم کار دی وی دی است که آپشن های مختلف انواع خودروها را با بهترین کیفیت و با حرفه ای ترین روش ها عرضه و نصب میکند. لازم به ذکر است که آپشن های متنوعی مانند کیلس استارت، رادار نقطه کور، جک صندوق برقی، دوربین 360 درجه، سنسور دنده جلو و عقب و بسیاری از آپشن های مختلف را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه میکند. پس از نصب آپشن ها بر روی خودروی شما، با احساس امنیت و آرامش بیشتری از خودرو استفاده میکنید و از خرید خود احساس رضایت خواهید کرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۰۳:۴۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب